Veebipood narvapruulikoda.ee (edaspidi veebipood) kuulub Narva Pruulikoda OÜ (registrikood 12625857), asukohaga aadressil Hariduse 5, Narva, 20303 Eesti.
Ostu-müügilepingu kehtivus, info kauba ja hinna kohta
Müügitingimused laienevad kauba ostmisele veebipoest. Hinnad kaubale, mis müüakse veebipoes on näidatud kauba maksumus ja sisaldavad KM. Hinnale lisandub tasu kohaletoimetamise eest, suuruses 3 eurot. Info kauba kohta on kättesaadav veebipoes.
Tellimus
Tellimuse vormistamiseks täidab ostja nõutud andmeväljad ja valib talle sobiva kauba kohaletoimetamise viisi (vt p 3.3). Seejärel kuvatakse talle ostusumma, mille ta tasub pangalingi kaudu või arve alusel.
Teil tuleb vajalik kaup lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb teil täita vajalikud andmeväljad ja valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil ostusumma, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muul makse tulemusel. Müügileping jõustub pärast seda, kui ostusumma on laekunud veebipoe arvelduskontole. Kui müüjal ei ole võimalik tarnida tellitud kaupa selle lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitab ta ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastab talle ostusumma (sealhulgas kauba kohaletoimetamise tasu) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates ostja teavitamisest. Alkoholitoodangut müüakse ainult isikutele kelle vanusepiir seda lubab (see tähendab18.aastat). Ostja peab tõendama seda vanust ID-kaartiga kauba saamisel. Kohaletoimetamise tasu ei tagastata kauba tagastamisel veebipoodi põhjusel, et ostja ei suutnud tõendada oma vanust ID kaardi abil.
Kauba kohaletoimetamine
Kaubale on võimalik järgi tulla veebipoodi peale tellimuse kinnitamist. Kaup saadetakse Eestis Omniva ja Itella pakiautomaatidesse. Kauba saatmiskulud on 3 eurot, saatekulud tasutakse ostja poolt ning saatmiskulud ei sõltu valitud kauba kogusest. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul peale müüki. Erandjuhtudel võib tarne toimuda kuni 14 kalendripäeva. Ostja peab olema vähemalt 18.aastane. Pakki automaati saatmisel ostja vanust kontrollitakse isikut tõendava dokumendi alusel, seetõttu peab kauba eest maksja olema ka kauba saaja.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla; Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile narvapruulikoda@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Puudustega kauba asendamine või tagastamine
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba ükskõik millise mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile narvapruulikoda@gmail.com või helistada telefonil +372 51 081 89. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sealhulgas nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid), mis on sisestatud ostja poolt ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa ning Maksekeskusele maksete teostamiseks vajalikud andmed. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e -kirja aadressi ning ostja on andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile narvapruulikoda@gmail.com või helistada telefonil +372 51 081 89. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.